המטיילת העצמאית

אני זוכרת את ההתלבטויות והתהיות שלי אם לצאת אל המסלול לבד. קראתי באתרים שונים וחיפשתי אחר תגובות של נשים שצעדו את המסלול לבדן. לאחר שהתרשמתי מתגובותיהן שהמסלול נעים, ובטוח, החלטתי ללכת על זה. יצאתי מסן ז'אן פיה דה פורט ב- 06/08/2014 והגעתי אל סנטיאגו דה קומפוסטלה ב- 12/09/2014. חודשי יולי-אוגוסט נחשבים לתקופה בה ישנה תנועה ערה של אנשים, הבחירה להתחיל את המסלול בתאריך בו יצאתי, נבעה בין היתר מהסיבה הזו. ההבנה שאצעד עם מטיילים נוספים, ושיהיו עוד אנשים ברקע, נתנה לי את תחושת הביטחון והרוגע שהייתי צריכה בשביל לצאת אל המסלול לבד. אני לא אגיד לכן שיצאתי נטולת כל חששות, הלוואי והעולם היה מקום ורוד בו כולנו היינו יכולים להסתובב כאוות נפשנו; אך לאחר שיצאתי ועל פי מה שחוויתי, התרשמתי כי הקמינו, הדרך הצרפתית בה צעדתי, הוא מקום בטוח לצעוד בו. רוב הזמן חשתי בטוחה והיה לי נעים לצעוד בדרך. וכשאני כותבת רוב הזמן, אני מתכוונת לפעמים בהן חרדות קטנות נכנסו, בעקבות מקרים כאלו ואחרים ששומעים עליהם ביום-יום, בלי כל קשר ישיר לקמינו. חשוב לי לציין כי כמו בכל מקום אחר בו אנו נשים מטיילות לבד, גם כאן עלינו לדאוג לביטחוננו, ולנקוט בזהירות. שימו לב לעצמכן, לסביבה שלכן וטיילו בכיף גדול.

אתן מוזמנות להיכנס לאתר הבא:

https://www.caminodesantiago.me/community/threads/warning-improper-behavior-reported-between-astorga-and-rabanal.33769/

באתר ישנו פורום למטיילי הקמינו, שם תוכלנה לקבל תשובות לשאלות שונות באם יש לכן, לשוחח עם נשים נוספות, ולקרוא על שלל נושאים הקשורים למסלול.

בנוסף, בלוח המודעות המופיע באתר אני אפרסם הודעות ופרסומים רלוונטיים שאקבל. מוזמנות להתעדכן. (העמוד לא מתעדכן יותר)

IMG_4264

                                 Peace & Love

 

 
להשאיר תגובה

